۹ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش.

تابوی بکارت یک زن ... تبعیضی تا لای پا !!!

 http://www.asriran.com/content/img/news/28737_245.jpg
چند شب پیش !  ...
به طور اتفاقی در حال صحبت با یک خانمی بودم که 28 سال داشت و در ایران زندگی می کرد !
از همه چیز صحبت کردیم و از ازدواج و شرایط در داخل ایران و ...
حرف خیلی جالبی زد که شاید تا به همین امروز که این مطلب را می نویسم ! ذهنم را درگیر کرده بود !

گفت : (( من به عنوان یک دختر 28 ساله ! الان بزرگترین دغدغه زندگیم ترس از مرگ قبل از چشیدن لذت سکس است ))

گفتم منظورتان را درست متوجه نشدم ! میتونید بیشتر توضیح بدید!
گفت : (( بکارت در ایران برای من و امثال من تابو شده ! تا جایی که دخترهایی که از ازدواج گریزانند ! همجنس گرایند ! یا تمایلات جنسی شان دگر گونه می باشد یا ... به یکی از خواستگارانشان جواب مثبت می دهند و بعد از یک ماه طلاق میگیرند ! تا بتوانند پس از آن زندگی راحتی داشته باشند و نه خانواده کاری به آنان داشته باشد ! و نه پرده بکارت برایشان محدودیتی ))

گفتم : یعنی حاضرند زندگی شخص دیگه ای رو خراب کنند تا فقط به این خواسته برسند ! اصلا مگر در این یک ماه چه اتفاقی می افتد که دیگر نظارت خانواده بر روی آنان برداشته می شود ؟
گفت : (( در ایران نظارت خانواده بر یک دختر فقط و فقط برای حفظ آبرو و همان حفظ بکارت دختر است ! اگر دختر ازدواج کند ! خانواده از بابت بکارت خیالش راحت می شود و پس از آن نظارتش را بر دختر بسیار کم می کند ))

صحبت های دیگه ای هم کردیم !
اما مهم ترین قسمتش همین ها بود !
چیزی که تا همین الان ذهنم را درگیر کرده !
این بکارت لعنتی !!!

یاد یک شعر معروف از هادی خرسندی افتادم که می گفت :


الا اي شيخ جویای بکارت
به لاي پاي دخترها چه کارت؟

تو فرمودي بکارت ها که پاره ست
دقيقاً درصدش هفتاد و چار است


واقعا چرا موضوعی به این سادگی و مسخرگی اینقدر در ایران بزرگ شده ؟
چرا بکارت یک مرد هیچ وقت مورد پرسش و نظارت خانواده نیست و ... ؟
واقعا آیا الان تمام مشکلات مردم ما بکارت دختران ما است ؟
اگر فلان دختر ما دوست داشته باشد با معشوق خود همبستر شود ! چه باید بکند ؟

تبعیض علیه زنان تا کجا ؟
حتی تا لای پای دختران را هم کار داریم ؟

چرا نمیخواهیم خودمان را اصلاح بکنیم ؟
چرا به موضوعات اصلی نمی چسبیم ؟
چرا حاشیه مان همیشه بیشتر از متنمان هست ؟
به واقع چرا ؟
چرا ... ؟
چرا ... ؟



می نشیند کنار شب بوها
 گیج پروانه ای فسیل شده
میزگرد گُهی ترین شبها
 همسر خواب کرکدیل شده

زل زده روی تست خونی خود
وحشیانه ویار غم دارد
من همان دختری که زن شده و
  بوسه ای از تو در شکم دارد

جیغ شد لحظه ی کبوتری ام 
 من کلاغی که قار می کردم
باید از تو عقب...نمی شد...نه
 باید از خود فرار می کردم

من همان دختری که زن شده و
گرم آغوش واژه اش تنگ است
می زند از خودش شبی بیرون 
 سرنوشت پرنده ها سنگ است

جیغ پاهای  لنگ بی مقصد 
می شماری تو پینه هایش ر
آسمان روی تخت خوابیده
 مک بزن برج سینه هایش را

توی یخچال چال می کنی ام
 در دماهای زیر صفر دلت
همسر تازه ی تو خفّه شد از
  بوی اندامهای زفر دلت

یخ زدم مثل قطب اندامت
 پشت ویترین خالی از حرکت
مثل جنسی قدیمی آب شدم
 توی بازارهای مشترکت

چکّه چکّه شبیه ذوب شدن
سیب کالی که قلب نامش بود
دختری سبزه و سیاه شده 
 با زغالی که قلب نامش بود

ته گرفت اشتهای قابلمه
شعله های اجاق خندیدند
قلب او توی ماکروفر تب کرد
  توی شلوار زندگی ریدند

سگدو زد هی سگی درون من اش..
سگدو تا خاطرات گرگ شده
سگدو از صبح تا جراحت شب
کودکی های نابزرگ شده

پشت دیوار چشم بستن ها
 لمس ابیات بی حصار و حجاب
لمس اندام واژه ها زخمی
لمس صدها سوال  پشت جواب

تیتر اخبار کذب تلوزیون 
چالشی را به چاله می افتم
شکل تاریخ انقضا هر روز
 توی سطل زباله می افتم

‏۵۱ نظر:

  1. BE ONVANE YE PESAR KAMELAN BETON HAGH MIDAM VALI ADAM CHI BEGE YO IN MAMLEKAT

    پاسخحذف
  2. یه دوست دختر جدید پیدا کردم . خیلی خانوم و با شخصیت . یه روز توی ماشین بهم گفت: اگه بخای با من ازدواج کنی بکارت من برات مهمه ؟ گفتم: پسر بودن من برات مهمه ؟ گفت : نه زیاد . مهم از این به بعده . گفتم . حالا من چی باید بگم ؟ گفت : چرا همیشه جنس نر از ماده می پرسه که ایا دختری یا نه ولی دخترا این حقو ندارن ؟! گفتم : چی بگم !!!

    پاسخحذف
  3. خوشبختانه داریم به سمتی پیش میریم که این مسایل کمتر مهم به نظر بیاد.البته یه عده هم براشئن خیلی مهمه.
    از همه اینها که بگذریم پدر و مادر ها هستند.
    اونها نمیخوان کنار بیان و هنوز دختر های پاکشون رو میبرن پزشکی قانونی.
    اگر انسانیت و اعتماد و شرف به پرده بکارته ، که تو مغز بعضی مادر ها به جای مغز همون پرده بکارت گذاشتن.

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز، من دکتر روانشناس هستم. یک بار من یک مریض خانم داشتم که پس از چهار سال زندگی زناشوئی دچار ناراحتی روحی شده بود که برای دو روز حتی خودش هم نمیشناخت. همسرش هم که مرد تحصیلکرده و آرامی بود تعجب کرده بود. من پس از مشاوره و معاینه دریافتم که وی دچارDRPSD ، یعنی - دیت ریپ پست استرس دیس اوردر- است. و ایشان قبل از ازدواج توسط دوست پسرش قبلی اش مورد تجاوز قرار گرفته و هنوز اثرات روانی آن در ایشان ادامه داشت. و این موضوع را در موقع ازدواج از همسرش پنهان کرده بود و بشکلی هم مشکل بکارت را حل کرده بود. و فقط بخاطر داشتن نام شوهر با همسرش ازدواج کرده بود. مرد هم از بی میلی جنسی و بی تفاوتی همسرش ناراضی بود. پیشنهاد من به جوانان این است که قبل از ازدواج آزمایشات پزشکی از قبیل ایدز و اعتیاد و روانشناسی و ...را انجام دهند تا از سلامت جسمی و روانی یکدیگر مطلع شوند. و اگر موضوعی هم هست صادقانه به هم بگویند تا زندگی را با صداقت شروع کنند.

    پاسخحذف
  5. سلام من از خوزستان به شما هم استانيم از آشنايي با وبلاگتون خوشحالم من هم يه دختر 28 ساله هستم3 ساله گه با اقايي آشنا شدم و همديگه رو دوست داريم و بخاطر بيكاري ايشون و اينكه هنوز نتونستن كاري پيدا كنند نتونستيم با هم ازدواج كنيم هر دومون دوست داريم اوج علاقه مون رو كه گاهي نميشه با كلمات بيان كرد رو با سكس بهم نشون بديم اما دقيقا بخاطر مسله بكارت نمي تونيم سكس داشته باشيم و...فعلا بايد در حسرت باشيم

    پاسخحذف
  6. سلام به همه روشنفكرا
    كسي كه حجب وحيايش ريخت برايش زياد فرقي نميكنه با كي بخوابه فقط دنبال لذت بيشتره من به اين خانم كه ميترسه بميره ولذت سكس نو نچشه ميگم كسكه اين تفكر رو داره تاحلا حتما اين اذت روچشيده ولي شايد دنبال اينكه تفاوتهلشو با مردامتفاوت بچشه

    پاسخحذف
  7. دختران ایرانی برای حل این تابو گاهی با زندگی دیگران بازی میکنند.

    نمونه بازر این موضوع زنگی خود من هست که پس از سه سال آشنایی با همسرم این موضوع رو برام مطرح کرد و به دلیل اینکه فکر میکردم بخوبی شناختمش پذیرفتم.

    برای حفظ آبرو و رفع مشکل ایشون با پرداخت هفتصدهزار تومان یک گواهی از یک متخصص برایش گرفتم

    مشکل بعدی اصرار ایشون برای مجلس آنچنانی عروسی بود که به دلیل علاقه‌ام به ایشون با مشکلاتی که داشت، حلش کردم و تقریبا کسی در فامیلشون نبود که به عروسی ما دعوت نشده باشه و ایشون خیلی راحت درست بعد یک هفته از عروسی عنوان کرد که فقط دنبال حل مشکلش بوده و علاقه‌ای به من نداره.

    خدا می‌داند که تا پس از عروسی دست به ایشون نزدم، تا کنون به غیر از ایشون (پس از ازدواج تا زمان جدایی) با هیچ زنی هم رابطه‌ای نداشتم.

    این به قول شما تابو برای من نه به قیمت همه هزینه‌های جاری برای این ازدواج لعنتی و 300 سکه نیود، که به قیمت اعصاب و روانم تموم شده تا حدی که بیش از شش ماه است که دچار افسردگی و جامعه گریزی شدم.
    پام رو که از خونه میذارم بیرون استرس تمام وجودم رو میگیره، دیگه سر کار نمیتونم برم و حتی رغبتی به نگاه کردن به صورت مادرم هم (به عنوان یک زن) ندارم.

    از برچسب‌هایی که در فامیل بهم زده شده که چه عیبی داشت که دختره یک ماه هم نتونست تحملش کنه بگذریم.

    بنا به حرمتی که برای عشقم قائل شدم، سکوت اختیار کردم و همه حرف‌ها رو به جون خریدم و لب باز نکردم تا همین حالا که با اشک برایتان بازگو می‌کنم.


    گناه من چه بود ؟
    عشق ؟
    داشتن پول ؟
    پسر بودن ؟

    مشکل تابو نیست تابو سازی هم نیست، مشکل تغییر ارزش‌ها است

    پاسخحذف
  8. هنور هم خیلی از پسر ها رو دور و بر خودمون می بینیم که بکارت براشون خیلیی مهمه درصورتی واقعا خودشون پایبند نیستند.
    آقای ناشناسی که فکر میکنی اگه دختر حجبش ریخت میره دنبال لذت بیشتر، اگه نظریه شما اینه، بعد ازدواج هم میره دنبال لذت بیشتر، شما هم تو ورطه بی اعتمادی خودت باش. چرا به این فکر نمی کنی که اگه دختر لذت سکس رو قبل ازدواج چشیده باشه دیگه فقطط برای سکس ازدواج نمی کنه؟
    در ضمن عزیزایی که این موضوع اینقر براتون مهمه، همونطور که به خودتون حق می دین از سکس لذت ببرین، به دختر هم این حق باید داده بشه.

    پاسخحذف
  9. سلام
    من که شکه شدم
    اول اینکه مرسی از اینکه به این موضوع اشاره کردی و درست اشاره کردی
    دوم اینکه وای بر ما

    پاسخحذف
  10. به نظر من بكارت دختر نهبه دليل اعتقادي و مذهبي مهمه بلكه بكارتش مهمه چون قبل از ازدواج دچار يك بحران روحي شديد مي شه كه نجات پيدا كردناز اين بحران خيلي سخته.راستش من 3 ماه پيش با دختري دوست شدم كه خودش از ابتدا به من گفت باكره نيست و من چون تا قبل از اين واسم مهم نبود پذيرفتمش اما دوستان باورتون نميشه الان به دليل مشكلاته روانيش چقدر پشيمونم كه چرا باهاش دوست شدم.مشكل ما اعتقادمونه و جامعمون.چون براي مردم چنين چيزي جا نيفتاده دخترايي كه باكره نيستند به دليل اظطراب يا احساس گناه مشكلات روحي شديدي پيدا ميكنن كه خيلي اوناروعصبي ميكنه.به اميد روزي كه بكارت توي كشورمون واسه هيچكسي مهم نباشه تا دخترا بتونن راحت زندگي كنن

    پاسخحذف
  11. خوشحالم که شما نمیتونید قانون برای دنیا بگذارید. میشینید و فکر میکنید که هرچی که به مغز مبارک رسید حتما درسته. چون فکر میکنید این روش زندگی ظلم بزرگیه میگید بکارت یعنی چی؟ همجنس بازی چه اشکالی داره؟ تمام هم و غم تون اینه که یه نفر متعرض به بقیه نشه تو خلوتش هر کار میخواد بکنه؛ این تمام فلسفتون! خوبه که خدا مردن رو هم قرار داده و درد و سختی ها رو تا به شما بفهمونه که دست همه چیز اون نیست که من و شما خوشمون بیاد.

    پاسخحذف
  12. اتفاقا این مشکل در اروپا نه الان بلکه قرون وسطا وجود داشته وچون ما از لحاظ فرهنگی وعقیدتی حتی سیاسی بسیار شبیه ان دوران هستیم کاملا واضحه

    پاسخحذف
  13. خوب این ناراحتی نداره،تو،امثال تو،خواهر و مادرت هر وقت خواستند هر کاری دلشون خواست بکنند،به هر کس دلشون خواست بدن،کسی کاری به کارشون نداره،بشرط اینکه فقط خودشون بدونن،چه لزومی داره به همه بگن ما دادیم.بزار اونقدر بدن تا کار به باز سازی و ترمیم برسه.این همه دختر و زن مخفیانه میدن،کسی از گل نازکتر بهشون گفته؟اگر از این نگران هستید که شوهر گیرشون نیاد،اشکالی نداره،بالاخره کسی پیدا میشه که مثل شما باشه و پرده دست اول و بکارت براش مهم نباشه.پس بزار بدن و حال ککند.

    پاسخحذف
  14. به نظر من بکارت دختر ها میتونه مهم نباشه به شرطی که مثلن چیزی به اسم مهریه را فراموش کنن
    مهریه که توهین به شخصیت خودشونه و معنی خودفروشی را داره
    جالبه که خیلی از خانم ها به اینجا که میرسن دلشون میخواد سنتی و قرون وسطایی باشن
    برای بدست اوردن باید هزینه داد

    پاسخحذف
  15. سلام . همه از اینکه مشابهت دخترها با پسرها خیلی مهمه حرف زدن و گفتن بهتره که دخترها هم برای اینکه آرزو به دل نمونن قبل از ازدواج سکس داشته باشن . این معامله دو طرفه است . چرا کسی قضیه رو از اون طرف نگاه نکرد و نگفت که : لطفا پسرها و مردها خودتون رو کنترل کنین و همگی قبل از ازدواج " بدون سکس " زندگی کنین . این روش سالم تر و منطقی تر و ... نیست ؟ آقایون چون نمیتونن و " نمیخوان " خودشون رو از این لذت محروم کنن نسخه برای دخترها میپیچن که اونها هم شریک بشن و ... چه اشکالی داره که کمتر به پایین تنه فکر کنن و قبل از ازدواج فقط به مسائل مهم تر زندگی برسن و پایه های یه زندگی خوب رو بریزن . دختر و پسر نداره . هر دو طرف رو میگم . اگر سرشون به موضوعات سالم تر و درست تر گرم بشه انقدر کمبود سکس رو حس نمیکنن . خیلی هم که دلتون خواست میتونین خودتون دست به کار بشین ( توضیح ندم ) . نمیمیرین والله . من 48 ساله هستم و قبل از ازدواجم هم تجربه ای نداشتم ولی همیشه میدونستم و این غصه و استرس رو داشتم و دارم که شوهرم بی تجربه نبوده و دقیقا به همین دلیل که به گذشته اش اعتماد ندارم ، نمیتونم به حال و آینده اش هم اعتماد داشته باشم . چرا ؟ فقط چون ایشون نخواسته قبل از ازدواج باکره بمونه . آیه اومده که حتما باید با تجربه باشین ؟ تجربه توی این موضوع خیلی مهمه ؟ تجربه ها و خواست ها و آرزوهای دیگه ای براتون مهم نیست ؟ چقدر بنده خوبیه اون خانم اولی . خدا باید این بنده رو بذاره روی سرش که انقدر آرزوی حقیر و کوچکی داره که ترسش اینه که " ناکام " از دنیا بره . متاسفم . یه خورده جدی تر فکر کنین تو رو خدا .

    پاسخحذف
  16. خیلی وبلاگ خوبی داری. میخوام به قاره پهناور گرین دعوتت کنم. میعادگاه دختر پسرهای ایرانی.
    WWW.GREENFACE.IR

    پاسخحذف
  17. ناخدای عزیز حرف شما درست
    ولی در کل باید بگم به نظرم موضوع کاملا بی معنی هستش ه در جوامعی قرون وسطایی مثل جامعه ما شده مسئله و مشکل و معضل...
    موضوع بکارت کاملا موضوع شخصی هستش و هر کس باید خودش درباره اش تصمیم بگیره ولی متاسفانه این موضوع تبدیل شده به موضوع عمومی! و حتی قوانین ما هم درباره اش نظر دادن و وارد مسائل اجتماعی ما شده طوری که روح و روان دخترا رو به هم میریزه و اونا رو منزوی می کنه.
    البته اون چیزی که باعث شد مطلب شما برام جالب باشه شنیدن خبر ازدواج مصلحتی دختری به خاطر نداشتن بکارت با یک مرد بود تا بعد از یه مدت طلاق بگیره و برای نداشتن بکارت مدرک داشته باشه!!
    شاید برای اینکه بعضیا بهتر بفهمن منظور از سکس چیه شما یه توضیح میدادی که سکس یه نیاز جسمی است(نه توخش است نه فسادگری) که از یک سن به اونور باید تامین بشه و نمیشه نادیده گرفتش مثل اینکه شما گرسنه ای یا تشنه ای ومی گی که من نمی خورم نمی نوشم شما تا یه حدی می تونی خودت رو نگه داری بعد از یه مدت مجبوری بخوری یا بیاشامی یا اینکه فاتحه.....البته خوبی نیاز جنسی در اینه که اگه شما خودتو نگه داری اخرش تا 2-3 ماه بعد اون خودشو تامین میکنه و شما کارت به فاتحه نمیرسه.

    پاسخحذف
  18. salam
    ye dokhtare 37 sale mojaradam. manam oon parde lanatio nadaram, az tarse nadashtane in parde jorate tasmim vase ayandaro nadashtam

    پاسخحذف
  19. Agar mamaha dar oon lahzeyi ke 2khtar bacheha donya mian in pardeye lanati ro pare konan, koliye az moshkelate ejtemayi jameye ma hal khahad.Va men allah tofigh va layhe teklan.

    پاسخحذف
  20. اینجا در کانادا دخترها و پسرها و مردها و زنها با هم زندگی میکنند و بچه دار هم میشوند، ولی اعتقادی به ثبت رسمی ازدواج ندارند و دولت هم این نوع زندگی را به عنوان یک خانواده به رسمیت میشناسد، و حتی پس ازحدود یک سال زندگی مشترک مثل ازدواج رسمی از هم ارث میبرند. و فرزندان آنها هم مثل سایر بچه ها شناسنامه دارند.

    پاسخحذف
  21. Bande inja be serahat elam mikonam dar yeki 2 mored 2khtare morede alagheye man bakere boode va har chand ghasde ezdevaj dashtam az kole majara monsaref shodam: Chon mikhastam bedanam tarafe moghabel cheghadr man ra doost darad. Mitarsam an 2khtar man ra baraye sex mojaz (az nazare ejtema) bekhahad na baraye anke mara doost darad. In manande aan ast ke adami goshne ba vala khoreshte gheymeh bokhorad: Aya oo gheyme ra doost darad ya az zoore goshnegi ba vala' ghaza mikhorad?

    پاسخحذف
  22. salam
    man 3 sale dar montreal zendegi mikonam va dars mikhanam
    dar in 3 sal chand daneshjo dashtam ke be anha tadrise khususi mikarsam.braye khanevadehayee anha mohem bood ke aval mara bebinand va ba man ashna shavand va poshte dare kelas montazere dokhtare bashand ta kelas tamam shavad.
    basyar moraghebe dokhtarhaee javaneshan hastand.khub bazi khanevadeha ham na brayeshan mohem nist.
    kholase hame ja in masele mohem hast bazi keshvar ha bishtar.

    پاسخحذف
  23. دختر های ایرانی همینجوری همه جور کثافت کاری میکنن چه برسه به اینکه مسئله بکارت حذف بشه. دیگه هیچی جلو دارشون نیست.امیدوارم روزی همشونن مثل آدم فکر کنن تا مجبور نشیم این قوانین رو واسه کنترلشون بذاریم.
    L5

    پاسخحذف
  24. من با دوستم که دختره زشتی بود والاغی بهش نداشتم
    مجبور به ازدواج شدم
    قاضی از این قرار بود که ی روز اومد خونم، مادرش البته رسوندش و منتظر وایساد دامه در تا برگرده/ بدش یکم تماس داشتیم بدنه س ک س .
    ولی بدش edeaa کرد که من بکارتش رو ازش گرفتم و اگه باهاش ازدواج نکنم شکایات میکنه و البته مادرش هم همینارو سفت و سخت میگفت. از ترس ابرو ازدواج کردیم. از روزه اول کارمون کتک کاری بوده و فحش، تا حالا که ۷ سالی میگذاره. چان باره میخواستم طلاقش بدم، که هیچ باری نشد، بار منفی زیادی داره
    خلاصه روزگارم سیاهه ،خودش هم همیشه پشیمونه که چرا تن به این کار داده ولی دیگه عمرمون تلف شد به خاطره یه تاسبه کور، و هنوز منتظرم در اولین فرست طلاقش بدم
    لازم به ذکره که ایشون هم تهسیلااته بالا داره و اهله تهران هم بود

    پاسخحذف
  25. میتوانم یک نظر بدهم خواهش دارم از رنگ سیاه اگر می شوداستفاده نکنید من اصلا نمیتوانم بخوانم.با سپاس

    پاسخحذف
  26. از قديم گفتن خلايق هر چه لايق.
    وقتي دخترها مهريه هاي 1000 سکه اي از يک پسر بدبخت مطالبه مي کنند، بايد هم با اونها اينچنين کرد.
    جالب اينجاست که نصف مهريه فوق الذکر بابت بکارت عليا حضرتان مطالبه مي گردد.
    چطور براي خانمهاي محترمه بکارتشان مهم نيست ولي مهريه اي که با آن جوانان پسر را سلاخي مي کنند مهم و ضروري است ...= واقعا که : خلايق هر چه لايق

    پاسخحذف
  27. امروزه در ايران موضوع بکارت حل شده است.
    جهت اطلاع دوستاني که نمي دانند يا خود را به ندانمي مي زنند عرض مي نمايم که در ايران امروزه دخترها براحتي انواع سکسهاي مهبلي و مقعدي را با افراد گوناگون و بشکل ديوانه وار انجام مي دهند و با گذشت زمان و هزينه کم اقدام به دوختن بکارت توسط متخصصين مربوطه مي نمايند.
    جالب اينجاست که در اين مرحله قديسه شده و خود را پاک و منزه جلوه داده ، در زمان مناسب اقدام به ازدواج مي نمايند.

    پاسخحذف
  28. masaleye bekarat chon hal nashode be sexhaye maghadi roo miaran va dookhtane parde ham kari hast ke khode marda ba tafakoreshun zane iranio majboor mikonan.age yek mard in ghadr fahm dasht ke behesh mitunestan began ke ma ghablan sex dashtim hichkas khodesho dargire dokhtane parde va karaye ahmaghaneyi azin ghabil nemikard.mardaye irani sabet kardan ke doroogh ya penhan kardane vagheiato tarjih midan be haghighat

    پاسخحذف
  29. متاسفم برای همه مان
    امروزه در ايران موضوع بکارت حل شده است.
    جهت اطلاع دوستاني که نمي دانند يا خود را به ندانمي مي زنند عرض مي نمايم که در ايران امروزه دخترها براحتي انواع سکسهاي مهبلي و مقعدي را با افراد گوناگون و بشکل ديوانه وار انجام مي دهند و با گذشت زمان و هزينه کم اقدام به دوختن بکارت توسط متخصصين مربوطه مي نمايند.
    جالب اينجاست که در اين مرحله قديسه شده و خود را پاک و منزه جلوه داده ، در زمان مناسب اقدام به ازدواج مي نمايند.

    پاسخحذف
  30. are marda tarjih midan doroogh beshnavan, choon liaghate shenidane vagheiato nadaran, vase khodeshoon eyb nadare hamzaman ba chand nafar rabete dashte bashan , be ma ke mirese igan bayad virgin bashid

    پاسخحذف
  31. سلام به ناشناسي كه مي فرمايند موضوع بكارت توي ايران حل شده بايد بگم كه اشباه ميكنند چرا كه اين مسله هنوز براي يك دختر پاك و نجيب و خانواده دار از جانب اجتماع پذيرفتني نيست .آياتوي ايران اگر دختري زندگي سالم داشته باشه و عاشق پسري بشه و به اون متعهد باشه تا قبل از ازدواج يا عقد رسمي مي تونه براحتي و با آرامش با عشقش سكس كامل داشته باشه و وقتي بكارتشو از دست داد از اين نترسه كه دختري ناپاك و هرزه محسوب بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  32. خوب دختري كه نجبيب باشه تا قبل از ازدواج رسمي تن به اين كار نمي ده.

    پاسخحذف
  33. زمانی که دروه ی زن ستیزی شروع شد و به زنها به عنوان یه کالایه جنسی نگاه شد ایران در سلامت فرهنگی بسر میبرد. حالا که عصر زن ستیزی تموم شده ایران داره جبران میکنه D:
    به نظر شما غیر از اینکه: تفکر حاضر در مورد باکره بودن دخترها یعنی ارزش دختر به تملک محض جنسی برای یک مردِ، در غیر این صورت بی ارزش میشه ؟
    و اونهایی که مدام رو حجاب و ... پا فشاری میکنن نمیتونن جنش مخالف رو از دیدانسانی نگاه کنن، از دید جنسی فقط نگاه میکنن

    پاسخحذف
  34. واي مخم سوووووت كشيد از طرز فكر اين همه آدم جهان سومي.
    اوني كه نجابت دختر رو به داشتن پرده بكارت ميدونه بره بميره

    پاسخحذف
  35. khodaya mardame irane maro az in tarze tafakore tabo nejatttttttttt bede

    پاسخحذف
  36. معنی نجابت چیه به نظر شما؟

    پاسخحذف
  37. نجابت اون طرز فكره...
    نجابت يعني هرزه نبودن... و هرزه اوني نيس كه دوست داره سكس رو تجربه كنه يا پرده بكارت واسش مهم نيست. هرزه كسيه كه يه احساس و يه لذت رو با چند نفر شريكه...

    پاسخحذف
  38. سلام ما آدما بايد ياد بگيريم كه به حريم خصوصي همديگه احترام بذاريم و بدونيم كه هر فردي اختيار بدن خودشو داره و هر كاري هم با خودش بكنه به خودش مربوطه ( البته به شرطي كه به شخص ديگه اي آسيب وارد نكنه و همچنين به حقوق كسي تجاوز نشه ) اگه اينطور فكر كنيم مسله بكارت هم حل ميشه

    پاسخحذف
  39. ببینین من یه دخترم.بکارت واقعا بحث پرده نیس.پرده شاید یه نشونه از پاک بودن احساسه اینکه هنوز با کسی تجربه ای نداشتیم.فقط اینکه اصل مطلب فراموش شده و همه فقط پرده رو میبینن.چن تا از ما واقعا بکریم؟بکر بودن به نظر من همون چیزیه که قبل از اولین عشق هست.یعنی نه مقایسه ای بین عشقمون و کس دیگه.وقتی یه بار عاشق کسی شدی دیگه بکر نیستی چون نفر بعدی رو با اون مقایسه میکنی چه برسه به ایکه بوس و...این قضیه دختر و پسر هم نداره.فکر کنین شوهرتون وقتی داره میبوسدتون یاد لب های دوست دختر قبلیش میافته.این چه حسی بهتون میده؟اما در هر صورت علی رقم اینکه بت شدن بکارت غلطه من با اینکه تجربه سکس باعث میشه طرف برای سکس ازدواج نکنه مخالفم.با اینکه حساسیت به این قضیه اصلا هم نباشه هم نمیدونم مخالفم یا موافق!

    پاسخحذف
  40. من اعتقاد کامل به قرآن دارم! اما در مواردی به شما حق می دهم! آنجایی که می گویید چرا تبعیض؟ چرا پسر قبل از ازدواج حق رابطه جنسی دارد؟ قرآن هم ازدختر انتظار پاکدامنی دارد، هم از پسر! در صورتی که جامعه این را فقط از دختر می خواهد. همچنین جامعه می گوید، هم زن نباید به شوهرش خیانت کند و هم مرد نباید به زنش خیانت کند، در صورتی که جامعه اجازه خیانت را به مرد می دهد. این طرز فکر در عصر قاجار بوجود آمد. همین عدم رعایت توازن باعث انحراف خود به خودی زنان می شود. امام صادق خطاب به مردان می فرماید: اگر می خواهید همسرانتان به شما خیانت نکنند، شما هم به همسرانتان خیانت نکنید.
    همچنین قرآن می فرماید: الطیبات للطیبون الطیبون للطیبات. یعنی دختر نجیب باید به عقد پسر نجیب در بیاید و پسر نجیب برای دختر نجیب است .
    و در جای دیگر می گوید: الخبیثات للخبیثون و الخبیثون للخبیثات. یعنی دختر نانجیب برای پسر نانجیب و پسر نانجیب برای دختر نانجیب.
    به این ترتیب توقع نجابت را هم از پسر دارد و هم از دختر و همینطور حق ازدواج را به دختران بدون بکارت می دهد به شرطی که به عقد پسرهای نانجیب در بیایند. در صورتی که جامعه حق ازدواج را مطلقاً به دختر بدون بکارت نمی داند و او مستحق بی شوهری و حتی قتل می داند. در صورتی که دختر بدون بکارت حق ازدواج دارد با پسری مثل خودش که نانجیب باشد.
    و اما در مورد مردهای متأهل که به همسرانشان به نام صیغه خیانت می کنند. این در حالی است که فقه می گوید: مرد حق ندارد در شهری که زن دائم دارد، زن صیغه کند.
    نکته دیگر درباره صیغه: فلسفه صیغه این بود که مردها در سفر دراز برای ارضای خود همجنسگرایی یا سواستفاده از اطفال نکنند، بلکه ازدواج موقت با شهری که در آن اسکان موقت دارند انجام دهند و دیگر اینکه اگر چه صیغه برای پسر ممنوع نیست، ولی فلسفه صیغه فرار از ازدواج برای پسرها نیست، چرا که همه امامان ما در دوره مجردی پسر بودند و فقط در دوره متأهلی زن صیغه می کردند. بهتر است پسر اولین رابطه جنسی را با زن دائم، و نه موقت داشته باشد، چرا که اولین رابطه جنسی خاطره انگیز و دارای بار عاطفی خاصی است. به شرطی که انسان همسر مورد علاقه خود را انتخاب کره باشد.

    پاسخحذف
  41. تعريف ما از نجابت خيلي مهمه آيا هر دختري كه بكارت داره نجيبه؟ يا هر دختري كه بكارت نداره نا نجيبه؟

    پاسخحذف
  42. هر دختر بدون بکارت نانجیب نیست! دختری مممن است مادرزادی بکارت نداشته باشد و دیگر اینکه ممکن است دختری مورد تجاوز جنسی قرار گیرد. در این صورت باز هم این دختر نجیب است.

    پاسخحذف
  43. واقعا اينجور طرز فكر باعث تاسفه.چه از طرف مرد و چه زن.من خودم يك زن هستم.قبل از ازدواجم هم سكس داشتم.هيچوقت هم با همسرم مشكلي دراين مورد نداشتم.چون اون هم قبل ازدواجش خيلي رابطه داشته.اما اين دليل نميشد كه كور بشيم و خوبيهاي همديگر رو نبينيم.هروقت سطح شعور دخترها و پسرها بالا رفت،اين مسايل هم حل ميشه...اگه اين بلاگ ي موضوع ديگه داشت،10 تا كامنت بيشتر زيرش ديده نميشد.پس هنوز هم مغزاي آدما درگير اين مسيله هستش.دخترخانوما! توقعتون رو كم كنين،آقا پسرها!ي كم روشن فكر بشين.

    پاسخحذف
  44. Kootah fekriye ma iraniha nemidoonam key mikhad be payan berese......
    Taze too har bahse siyasi ham ke mishe, hame nazareshoon ine ke moshkelate mamlekatemoon kojast?? Bishtare moshkelate ma sare faghte farhangi va kootahfekriye ma iranihast. manzooram faghat be pesarha nist balke sohbatam ba dokhtarha ham hast. zan o mard farghi nemikone. be hamoon andaze ke mardhamoon fekre baste va mahdood daran, zanamoon ham daste kami az mardamoon nadaran, taze kheili jaha zanha be in kootah fekriha daman mizanan. Metanat va veghare yek dokhtar be bekarate oon nist, balke be manesh va raftaresh hast. khodam be shakhse dokhtarhaye ziyadi ro mishnasam ke beghole maroof pardeye bekarat ro hefz kardan vali khob az rahhaye digeyi sex ro emtehan kardan....... ya hatta ba dookhtane pardeye bekarat monkere hargoone ertebate ghabli shodan......
    be nazaretoon behtar nist bejaye bedonbal boodane bekarate dokhtaran , be donbale sedasghat va paybandiye dokhtarha bashim????!!!!!!

    پاسخحذف
  45. سلام. به نظر من خود پسرهاازسکس دوری کنن تا این مسیله ها پیش نیاد! یکم ایمان به خداداشته باش همه چیز درست میشه تا قبل از ازدواج! خداهمه ی کارا رو درست میکنه نباید نگران شد.

    پاسخحذف
  46. راستش برای من همیشه یه سوال پیش میآد واون اینه که واقعا مفهوم باکرگی چیه؟اگر دختری هر گونه رابطه ای قبل از ازدواج با هر چند نفری داشته باشد ولی بکارتش را هم داشته باشد این بدان معنیست که او نجیب و باکره است واگر دختری تحت شرایطی و با یک شخص خاص رابطه ای داشته باشد و بکارتش را از دست بدهد او نانجیب است و جامعه به او به چشم یک بدکاره نگاه میکند؟!

    پاسخحذف
  47. خدمت عزيزان مذهبي و بچه مسلمون و اون کساني که معتقدند که با قران بايد مملکت رو اداره کرد، عرض شود که: در زمان صدر اسلام فقط بحث زنان صيغه​اي و زنان دائم نبوده،قشر ديگري از زنان هم بودند که به اونها کنيز مي​گفتند؛ کنيزها خريد و فروش مي​شدند، بدون هرگونه عقدي با اونها رابطه جنسي برقرار مي​کردند، حجاب هم براي آنها اجباري نبوده. مثلا خود پيغمبر و ارتباطش با کنيزي به نام ماريه در سوره تحريم جزء 30 قران اومده و ... قوانين مربوط به کنيز هم در قرآن هست ... به طور خلاصه بسياري از کنيزها زناني بودند که معمولاً در جنگ​ها اسير مي​شدند و ... (چيزي که الان بهش مي​گن جنايت جنگي!)
    عزيزان دين​دار و برادران و خواهران متعصب و مذهبي گل من: اسلامي که مامان​بزرگ و پدر و مادر شما از بچگي تو گوش شما خوندن با اون چيزي که درواقع هست خيلي متفاوته. من هرگز نمي​گم اسلام اصلي بد بوده ولي اوني که شما فکر مي​کنيد نبوده. در کل شايد قسمتي از توفيق اون، بخاطر آزادي​هاي جنسي بوده که تونسته در خاورميانه (مهد مردان داغ و شهوتران) گسترش پيدا کنه. حتي همون حجاب هم اگر دقت کنيد مزيتي هست براي مردان (بحثش طولانيه ...)

    پاسخحذف
  48. مهریه رو سبک کنید تا ما هم مطمعن بشیم شما دخترا جز بدنتون چیزه دیگه هم دارید..

    زن
    =یکی از ابزارهای خونه

    پاسخحذف

  49. "من به فاحشه بودن ذهن زنان باکره و باکره بودن ذهن زنان فاحشه ایمان دارم "
    دکتر شریعتی
    age bekasi az sare eshgh pardato dadi ghable ezdevaj va on ezdevaj sar nagereft khode fard dochare taneshe rohi ravani mishe keta akhare omr donbaleshe va hich vaght jaye on kasi ke pardasho zade toye ghalbesh ba kase dge por nemishe ,vase hamine ke migan ta ghable ezdevaj chon hame moshkelatesh vase khode adame harche ghadam badesh ba yeki dge khoshbakht shi ama ta bad in khala ro darin

    پاسخحذف
  50. zamani ke in etefagh vaseye ye dokhtare salem, najib ba khanevade miofte ke tanha faghat samareye eshgh ya doost dashtanesh bode na havas ,,bekarat va chand ghatre khon nist ke az dast mide balke roho ravane salemi ke ta pish azin mozo dashte ro az dast mide ta abad khod ra moghaser,gonahkar,na najib,havas baz,shahvat ran va kheili sefataye bade dge midone ke layeghe bakhshesh nist injast ke bekarat mana migire har zaman in etefagh oftad (bekarat az beyn raft)va bad az on ba afkare poch be khodeto salamate rohit zarbe nazadi on zaman masaleye bakere bodan che dar iran va che dar hameye keshvarayi ke bekarato arzesh mahsob mikonan hal khahad shod chon hich mardi hazer be zendegi ba kasi ke in moshkelate rohi ro dare nist , gozashteye to ham mesle gozashteye on aghayi ke chenin tajrobeyi ro dash(sex )pas nagzarim agar chenin etefaghi barayeman oftta payane omr bar ma hokmrani konam va tamame zendegie maro tahte tasir gharar bede age motaghedi kare eshtebahi mortakeb shodi khodat ra bebakhsh ta bakhshide shavi

    پاسخحذف
  51. فقط میتونم بگم 90% اظهارات دروغه و فقط گوهخوری اضافه اس

    پاسخحذف